Inlägg: 2464049
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: vill minnas att vi blev slarvsylta den matchen med eller utan vägg i målet :D Kan väl låna hem Brattström? ;) han nöter väl mest bänk nu?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Sen vill man ju inte hjälpa Brynäs med att ta över en lönepost i Karhunen heller.. Snälla Kapanen, ta annan. 🙏
+ 1
Hade tränarna litat på Rautio så hade han fått stå mer, så är det bara.
Jag har aldrig riktigt känt mig trygg med Rautio i mål i allafall. Åldern har kommit ikapp.