+ 2
Inlägg: 2464070
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Är väl en av få målvakter som är överflödig nu när Brynäs värvade en till målis.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Madhawk spekulerade i att Karhunen skulle kunna vara ett alternativ om Rautio drar. Han kan ju ha hört nått litet rykte i och med att han nämne Timrå..
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Något som höken drog fram att det kunde vara en bra lösning för timrå och brynäs etc etc hokus pokus
Sv: Apropå nånting...
Slarvigt av Luleå, de går ned sig helt. Påminner om när vi släppte in HV i matchen senast.
+ 1
Kan ju inte vara sant? En kille som inte duger i Finland och sen inte duger i Sverige? Bra självförtroende… not!