+ 7
Inlägg: 2464101
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Han lär nog inte spela kvar hos oss nästa år tror jag iaf :p
sen är det för denna säsong + nästa som kontraktet blev skrivit
sen är det för denna säsong + nästa som kontraktet blev skrivit
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Haha, bra backskott ifrån EG där, ett skott en meter utanför, det andra 3 meter utanför.
Förmodligen är Kempe inte helt bra från skadan, så rätt tungt att ha en sådan spelare som drar 300k i månaden.
På 2 år till dessutom om jag inte minns helt fel.