1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2464101

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Ok att man kritiserat Emil.P en del, men får man välja Kempe vs Emil. Så är man ju team Emil alla dar i veckan. Snacka om att ha köpt grisen i säcken där.
Förmodligen är Kempe inte helt bra från skadan, så rätt tungt att ha en sådan spelare som drar 300k i månaden.
På 2 år till dessutom om jag inte minns helt fel.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: skadad eller inte, jag förstår inte varför han inte är bänkad!

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Han lär nog inte spela kvar hos oss nästa år tror jag iaf :p
sen är det för denna säsong + nästa som kontraktet blev skrivit

Sv: Apropå nånting...
Haha, bra backskott ifrån EG där, ett skott en meter utanför, det andra 3 meter utanför.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.