Rico01: Möjlighet till topprestation enskilda matcher tror jag ökar om nu Karhunen kommer in istället för Rautio. I dagsläget där Rautio är i sin karriär finns en högre högstanivå på Karhunen. Men över säg 10 matcher så tror jag att jag hellre haft Rautio. Man hade ju kunnat önska en inlåning av Brattström resten av säsongen. Men det kanske är att önska för mycket. ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men över säg 10 matcher så tror jag att jag hellre haft Rautio.
Man hade ju kunnat önska en inlåning av Brattström resten av säsongen. Men det kanske är att önska för mycket. ;)