Olli Hahl: nej lite märkligt att inget sipprat ut än. Inte ens ett rykte. Förvänta er inte att det kommer bli nåt flashigt utan gissningsvis blir det nån relativt okänd finsk keeper.
OlliJanne: Är väl bara Palola och Forsmark som sipprat ut av Kapanens under säsongs värvningar? Båda florerade ju på Svenska marknaden så kanske mer logiskt att det kom ut där. Får en känsla av att Kapanen kommer med nått helt otippat.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer