mikenomad: Absolut, ganska kul att Kapanen slänger lite shade på nubben med
"Det är en helt ny situation för mig också. Jag har pratat med ledarstaben och vi vill inte ha någon sådan här situation i framtiden och vi måste ha en bättre rekrytering för att hitta rätt spelare."
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
"Det är en helt ny situation för mig också. Jag har pratat med ledarstaben och vi vill inte ha någon sådan här situation i framtiden och vi måste ha en bättre rekrytering för att hitta rätt spelare."