1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2465179

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Almtuna har ju i vanlig ordning säsongsrea, hur ser deras målisar ut?
Sedan måste det väl finnas nån i Liiga man kan köpa loss som bänknötare resten av säsongen men faktum kvarstår att Kapanen blev nog lite tagen på sängen där, eller vrålknullad i bastun kanske stämmer bättre. Han har verkligen fått jobba på och visa upp sig trots att Nubben hade dukat bordet

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Viktor Andrén vore väl i teorin en helt ok andremålis...Men har ca 60 000 i månaden i AIS, skulle inte bli helt billig...Dessutom: han registrerades som tredjemålis av SAIK i fjol, vet inte om det är så nu också.

Sv: Apropå nånting...
Duger Erhonen i finska landslaget, och dessutom gör mål, så duger han i Timrå också. Förläng Kimmo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer