DJ Hemp: AIK var timmar från konkurs, såväl 2009 som 2014. Men "en extern finansiär", som det ofta får heta, gick in och räddade klubben vid båda tillfällena.
Okej, men säsongen 2004/2005 spelade man i alla fall i Division 1 Östra. Har kollat upp det nu. Var väl bara det att man åkte ur då. Men Löven konkade i alla fall för ett antal år sedan. Där är jag helt säker :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer