Ja, någon jävla ”konken” kan man väl få rätt om ikväll 🙈 Börjar kännas rätt enerverande att inget lag har gjort detta i själva verket 😅 Men vi klarade oss uppenbarligen också och det var väl huvudsaken. 19:00 imorgon alltså. Äntligen dags igen. Timrå IK är alltid som starkast efter ett serieuppehåll, eller hur fan var det egentligen? Just det ja, precis tvärtom i det fallet. Eller det får vi se. Ingen omöjlig motståndare i Luleå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, någon jävla ”konken” kan man väl få rätt om ikväll 🙈 Börjar kännas rätt enerverande att inget lag har gjort detta i själva verket 😅 Men vi klarade oss uppenbarligen också och det var väl huvudsaken. 19:00 imorgon alltså. Äntligen dags igen. Timrå IK är alltid som starkast efter ett serieuppehåll, eller hur fan var det egentligen? Just det ja, precis tvärtom i det fallet. Eller det får vi se. Ingen omöjlig motståndare i Luleå.