dr-nix: Kul! Det var på tiden att vi lyfter in någon junior in i A-laget.
För övrigt måste jag säga att jag är väldigt nöjd med att Kapanen tar en relevant och kapabel målvakt istället för Rautio. Det visar att han tar seriöst på slutspelet och inte tar in en "båsdörssöppnare" som någon tyckte var det bästa alternativet. Ska man ta sig någon vart i ett slutspel kan man inte chansa på att ha bara en duglig målvakt som varken får dippa eller gå sönder.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer