Ett par veckor sedan satt Brynäsarna och funderade vilka de kunde plocka från Malmö. Idag tyder allt på de själva kommer att få kvala mot Malmö. Det går fort i hockey........
Låt oss inte stanna kvar alltför länge vid intrycken från igår. Varför skulle vi vara chanslösa mot lag som Växjö och Färjestad när ”klappkassa” Malmö gjort slarvsylta av dem på sistone? Örebro, som vi möter härnäst, har vi ju själva vänt på steken mot tidigare och slagit. Ja, vi var usla igår men det är vi knappast hela tiden. Räknar i alla fall inte med fem raka torsk likt flera andra.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer