Olli Hahl: Ja och vi förljer "kretsloppet" går ju knappast att misstolka.
Haha hoppas det bara inte är Erik "grinbert" Gustafsson. Han kan gott stanna kvar. Han skall absolut inte få glida in på en räkmacka bara för att vi har nått intressant på gång, dög vi inte för att vi skulle vara ett bottenlag så kan han gott stanna i Lule nu med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Haha hoppas det bara inte är Erik "grinbert" Gustafsson. Han kan gott stanna kvar. Han skall absolut inte få glida in på en räkmacka bara för att vi har nått intressant på gång, dög vi inte för att vi skulle vara ett bottenlag så kan han gott stanna i Lule nu med.