Inlägg: 2470303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Jag säger så här, grabbar, spela för kungen av ishockey och visa att ni är värd att bära de röda, vita och blåa färgerna.
www.sportbibeln.se/hockey/henrik-zetterberg-i-kontakt-med-shl-klubben-uppriktiga-orden-om-aterkomst-till-svensk-hockey/
www.sportbibeln.se/hockey/henrik-zetterberg-i-kontakt-med-shl-klubben-uppriktiga-orden-om-aterkomst-till-svensk-hockey/
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: vet inte om de tagits upp men varför är Timrå texten rosa år efter år? Det är ju faktiskt snyggare med vitt? Så ska de väl ändå inte behöva vara
+ 1

"Kolla Timrås insta, Kari Piiroinen registreras som namngiven målvakt i Timrå"
Haha, tästä on tulossa vitsi!