1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 247247

Sv: Äckliga, äckliga Frölunda
Svårt att vara riktigt missnöjd ändå nu eftersom det i år känns som en ren bonus att vi lirar SM-semifinal mot Frölunda som kandiderar på guldet.

Eller ska man säga som i kultfilmen "Göta kanal" kanske?
A -"Vi har ingen chans mot dom, dom har så mycket större resurser än vi"
B -"Äh, det är mest tröjor o dekaler"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.