1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2474773

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
DenRöda: Vem hade ens en sämre dag idag? Tycker det var en kanonmatch av i princip alla spelare. Den kollektiva arbetsinsatsen var fem plus, Växjö var inte ens dåliga, dom uppträdde som ett topplag och det gjorde vi med. Håller med om Didde, han har varit ”osynlig” i flera matcher nu och det är ett riktigt bra betyg för en defensiv back.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{297}: Didde ska inte ha puck, men jäklar vad bra han är utan!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{297}:

Klockren analys. Tjafset härinne är inte alltid så mycket på hockeymässiga grunder. Det är bara livet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.