+ 1
Inlägg: 2474806
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag har ett kodsystem på mitt jobb. Dagen efter seger och dagar till nästa match dricker jag kaffet ur min Timråmugg. Då pratar jag mer än gärna hockey med mina Modo och Saik-kollegor. Efter förlust intar jag kaffet ur nån av verksamhetens anonyma muggar. Då vet kollegorna att hockey i n t e är på samtalsagendan
+ 16

Snart kommer han få visa upp sin suveränitet i Hockeyallsvenskan!