1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2475441

Sv: Apropå nånting...
Nån som fattar detta med Lindbäcksgate i senaste Lekismatchen? Efter 3-0 till Lekis rusar och rasar A.Lindbäck ut från isen, direkt in i omkl.rummet. ingen visste varför. Nu i efterhand påstås det, med benäget bistånd av Brynäs, att han blev skadad tidigare i matchen. Men bytte inte ut sig själv då, trots en "världsmålvakt" på bänken. Är det 6 målvakter Brynäs har knäckt eller håller på att knäcka? Starkt jobbat PG? Jag minns hellre A.Lindbäck HV borta med 50 skott mot sig och TIKvinst 2-0 med kort om folk.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: var det inte så att Lindbäck hade en serie riktigt bra matcher innan Brynäs går och värvar en OS-målvakt som tilltänkt förstemålvakt? Inte konstigt att han är förbannad på Brynäs.

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: bara att det blir en diskussion om saken är lite skumt, och en förlust för Brynäs som förening!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer