1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 24755

Sv: Zätas bästa A-landskamp!
Suveränt kul att se Z i form! Jag tycker Z tar för mycket defensivt ansvar i Timrå. Han är bra som två spelare framåt. I defensiven finns det andra som är bättre. Kanske har han drabbats av typisk svensk blygsamhet och vill-inte-hävda-sig-för-mycket-och-bli-utpekad-som-lyxlirare-syndrom?

Nä, jag tycker Z är så pass bra att han s k a vara litet av lyxlirare. Låt någon annan täcka upp bakåt. Vi får vara glada att han spelar i Timrå den här säsongen, det lär bli den sista.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...