Till Brynäs " försvar " är det väl lite så att de har släppt in mest mål i SHL men självklart så kan Lindbäcks säsong sammanfattas som underkänd även om han spelat bra efter jul.
En målvakt presterar ju statistiskt sämre med ett sämre försvar.
Fö så tippade deras orakel i Brynäs Gästbok Pettis att Armalis och Lindholm skulle floppa för Leksand. De har varit våra 2 genomgående bästa spelare under hela säsongen.
Försöker påminna honom om att han har fel men vet inte vilket nick han använder ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer