Tikarn97: Precis. Är det något lag man vetkligen hatar att torska mot så är det Lila. Usch och fy. Bryt ihop och kom igen. Ska man behöva kika på hur det går för Lulä nu för stt behålla play-in plats.
Vi har inte vunnit i Karlstad på 11 år tydligen och har 10 raka torsk.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Bryt ihop och kom igen.
Ska man behöva kika på hur det går för Lulä nu för stt behålla play-in plats.
Vi har inte vunnit i Karlstad på 11 år tydligen och har 10 raka torsk.