Rindell o Lytte bör inte spela tillsammans när man möter så pass bra motstånd o fåt spendera mycket tid i egen zon. In med Sheriff o Strömpa med varsin av dom.
Otrevligt att se Skelet igen. Dom är mästara att spela precis på rätt sida gränsen för att själv undvika utvisningar och få domarn att ta motståndare. Mycket äckligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Otrevligt att se Skelet igen. Dom är mästara att spela precis på rätt sida gränsen för att själv undvika utvisningar och få domarn att ta motståndare.
Mycket äckligt.