The great one: I början av säsongen verkade vi helt obrydda om vi låg under med 2-3 mål nästan och vände ett gäng matcher med underläge, även när vi tog ut målis och pressade sista minuten.
Sen hände nått, minns inte när, kanske var efter vi förlorade så många matcher i streck. Efter det så har det varit skitnödigt och krampaktigt mestadels.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen hände nått, minns inte när, kanske var efter vi förlorade så många matcher i streck. Efter det så har det varit skitnödigt och krampaktigt mestadels.