1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 247865

Sv: TIK 03/04
Tjalle: När det gäller "Crippe" så har jag HAFT samma uppfattning som du. Han har blixtrat till ibland med vägt lite för lätt (för dåligt tränad förr?).
...Men desto längre denna säsong fortlöpt ju bättre har "Crippe" blivit! De sista 10 matcherna har "Crippe" tillhört TIK's absoluta toppar. Äntligen verkar det ha lossnat för honom (även om jag önskar mig att han vore lite mer effektiv.)...

Således vill jag ha ett 3-5 års kontrakt med "Crippe"!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.