1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 24788

Sv: De Rouvillde
De brända slätterna vare ja..Hmmm ähh ta och ge er med skitsnacket nu och avvakta så få vi se vad som händer.

Men inte tror jag att Deroo om han nu skulle få lämna truppen får göra det för att han är så j-la dålig som vissa vill göra gällande. Och om det nu blir så så kommer dom förmodligen att ha honom kvar på läktaren.

För det jobbades ju på att få honom som Fransk medborgare så att vi skulle kunna använda Matuschkin.

Det är mycket här som är oklart och ska jag vara ärlig så är det nått som inte stämmer, men sluta att såga han jämns med fotknölarna det tycker jag är fruktansvärt dålig stil som supporter. Läs dr Dängroths inlägg istället...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...