Inlägg: 2478879
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
AIK har i alla fall bytt målvakt till skillnad från vad vi gjorde tidigare i veckan. Vill poängtera att JJ inte varit direkt dålig, men han borde fått vila i tisdags. För att lufta den nye finnen om inte annat.
+ 4
Har väl aldrig påstått något annat?