+ 1
Inlägg: 2479104
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Vad hade Timrå IK varit utan sin historia, pre-1975? Vi har ju trots allt tre medaljer från det svenska mästerskapet 1971/72 brons, 1973/74 silver, 1974/75 brons.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:
Ja, i dina ögon. Men officiellt är det som jag och Rip Kirby har gjort gällande. Mesta mästarna är på besök i Ö-vik och har fått god hjälp av OP:s hjärnsläpp. En konstig jävla 1:a period efter den snygga hyllningen tidigare. Stoltheten lär ha fått sig en svår törn…
Ja, i dina ögon. Men officiellt är det som jag och Rip Kirby har gjort gällande. Mesta mästarna är på besök i Ö-vik och har fått god hjälp av OP:s hjärnsläpp. En konstig jävla 1:a period efter den snygga hyllningen tidigare. Stoltheten lär ha fått sig en svår törn…
+ 2
Jämför engelsmännens fokus på Premier League-guld.