Kulltorp: Modoiterna förnekar sig inte. Det finns dåliga förklaringar till allt,
2479677 · Gusse 25x20-logomodohockey.gif · 1 timme sedan Gavelo: Kan det vara så att Ingman börjar filma för att han tycker att Modo inte får några domslut med sig och börjar överdriva situationerna lite extra för att till slut få med sig något. Kan förstå om många Modospelare var frustrerade över domarinsatsen igår. Är förstås ingen bra ursäkt att börja filma. Men det kanske kommer lite omedvetet när man är väldigt väldigt laddad som Ingman var igår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
2479677 · Gusse 25x20-logomodohockey.gif · 1 timme sedan
Gavelo: Kan det vara så att Ingman börjar filma för att han tycker att Modo inte får några domslut med sig och börjar överdriva situationerna lite extra
för att till slut få med sig något. Kan förstå om många Modospelare var frustrerade över domarinsatsen igår. Är förstås ingen bra ursäkt att börja filma. Men det kanske kommer lite omedvetet när man är väldigt väldigt laddad som Ingman var igår.