1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2480713

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Sputnik: Nä men det finns uppenbarligen ett problem i gruppen.
Vi har en enorm uppsida och högstanivå men det som gör mig orolig är den röda tråden av dåliga matcher. Efter uppehåll, hemmaplan mfl.
I min bok så pekar det lite mot ledarskapet tyvärr.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Jag vet inte vad jag ska säga egentligen, men att här iväg våran poängstarkaste back och lånar ut ett par stycken som ska växa in i kostymen och ta in mediokra spelare som inte platsar i sina lag är fan tjänstefel. Nubben har fått mycket skit men hans lagbygge som var i höstas var fan bättre. Jag undrar verkligen om Kapanen är rätt man för jobbet. Jag kan även tänka mig att det blivit grupperingar i laget som inte är så bra att ha. Nä fy fan på ren svenska.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer