Villervalla: Alltså det var ju inte efter att vi skeppade Lalle som det har störtdykt. Traden genomfördes för 32 matcher sen, det riktiga plattfallet har ju kommit bra mycket nyligare.
Du har ju rätt att Lalle gjort det bra i HV och att Timrå spelat sämre sen nyår, jag har bara svårt att köpa att det skulle vara det bytet som ställde till det.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Du har ju rätt att Lalle gjort det bra i HV och att Timrå spelat sämre sen nyår, jag har bara svårt att köpa att det skulle vara det bytet som ställde till det.