1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 24810

Sv: Zätas bästa A-landskamp!
Jimmy:

Ja vad ska man säga?? Jag satt nästan och grät när jag såg matchen han är ju lysande den pöjken. Ja hela *FRÖLUNDAKEDJAN* skall ha en stor eloge för den fina hockeyuppvisningen. Staffan Lindeborgh heter han va? Bäst att fråga dig först kanske Jimmy ;)

Angående DIF femman så såg dom mycket loj ut i både den andra och den tredje periodens inledningar och får ta på sig många av baklänges målen.

*FRÖLUNDAKEDJAN* var väl inte inne på något av målen va?

Och helt klart skulle Z:a ha minst 3 matchers avstängning för det grova påhoppet han riktigt ville slå ner Kanadicken.

Ja vad säger man om Uffe "Robocop"Samuelsson? en poäng till.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...