+ 1
Inlägg: 2481668
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Had vi haft Ledin el Jämtin framför Ammaryllis ikväll had hann int vatt bra!
+ 1
Vi får se om Karolus står ikväll. Armalis lär stå i Leksand iaf och han är bra.