Jag hoppas JJ får vila i några matcher nu. Det behöver han, vi behöver dessutom få upp Karolus Rex i form inför stundande slutspel.
För övrigt hoppas jag att Hartman och Walli får chansen högre upp i hierarkin. Det sänder väldigt märkliga signaler om man som, främst Walli, gör sitt livs säsong och sätter nio baljor utan att riktigt få chansen när andra bevisligen är helt ur form.
Tror tyvärr på torsk ikväll men hoppas iaf att vi spelar bra och visar hjärta!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt hoppas jag att Hartman och Walli får chansen högre upp i hierarkin. Det sänder väldigt märkliga signaler om man som, främst Walli, gör sitt livs säsong och sätter nio baljor utan att riktigt få chansen när andra bevisligen är helt ur form.
Tror tyvärr på torsk ikväll men hoppas iaf att vi spelar bra och visar hjärta!