+ 7
Inlägg: 2481816
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}: ”Jag delar din bild av verkligheten just nu men ändå så kommer man sitta där 19:00 framför teven och hoppas på det bästa.”
Ja, men jag tänker FAN inte ta på mig matchtröjan. Där drar jag gränsen 😉
Ja, men jag tänker FAN inte ta på mig matchtröjan. Där drar jag gränsen 😉
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Pehr Claesson dömer inte en enda match till i svensk ishockey efter den här säsongen, STORT!
+ 6
För mig är den här säsongen redan slut. Vi kommer inte att ha något i ett slutspel att göra men det gäller ändå att avsluta snyggt. Inte bara för supportrarna utan även för ekonomin. Sen är det upp till bevis om man drar viktiga lärdomar av den här säsongen och mognar in i SHL-existensen. Det största arbetet ligger fortfarande framför Timrå IK.