Nisse på Mon or: Ja uppenbarligen, tänk att 3 poäng mot Växjö som vi tog nyligen totalt hamnat i glömska! Jag vet att jag är en obotlig optimist, men jag kan bara inte tro att vi är helt chanslös med tanke på hur jämnt det är i år i SHL, t.ex. Malmö slog ju nyligen Skellefteå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vet att jag är en obotlig optimist, men jag kan bara inte tro att vi är helt chanslös med tanke på hur jämnt det är i år i SHL, t.ex. Malmö slog ju nyligen Skellefteå.