Woody Jokinen: Oskars har en läskig förmåga att spela på ytor bakom pressen. Kan bli lite heaven or hell för deras del. Men just nu har dom lyckats ganska bra med det.
Ganska jämnt i alla fall. Nu hoppas jag på en andra period i paritet med den mot LHC. Fast med bättre utdelning då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ganska jämnt i alla fall. Nu hoppas jag på en andra period i paritet med den mot LHC. Fast med bättre utdelning då.