Dä spel fan ingen roll om vi bli 1…3…6…10!!! Allt ä en bonus denna säsong!! Förra komm vi toksist…å kvala kvar!! I år ä vi topp 10! Vi bygg nytt å sakta vi gå mot SM-GULDE rabbuslingar 🎉🎉🎉 Låt dä rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳 Halleluja 🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allt ä en bonus denna säsong!!
Förra komm vi toksist…å kvala kvar!!
I år ä vi topp 10! Vi bygg nytt å sakta vi gå mot SM-GULDE rabbuslingar 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
Halleluja 🙏🙏🙏