SuneMangs: För min del så är du mkt välkommen o säga ngt för du har aldrig dummat dig härinne någon gång du har bra åsikter o de uppskattas!!!!🇺🇿🇺🇿🐯🐯🐯🐯
JonteD: När jag fick mothugg här inne så blev jag förvånad. Men övriga Timråskribenter härinne fortsätter visa sin klass i form av uppmuntrande kommentarer och hjärtan. Förväntade mig inget annat av er, stay classy!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer