DJ Hemp: Fotboll är ett kan tänkas. Ena sonen var på Tele2 i söndags. Real feel -12, ogästvänlig betong och 0-8 i baken. Han var även på alla debacle i AS i förra säsongen i "08-land". Såna fans borde få medalj.
Åter till hockey, bara så kallade positiva matcher kvar, vilket i sig känns ovant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ena sonen var på Tele2 i söndags. Real feel -12, ogästvänlig betong och 0-8 i baken. Han var även på alla debacle i AS i förra säsongen i "08-land". Såna fans borde få medalj.
Åter till hockey, bara så kallade positiva matcher kvar, vilket i sig känns ovant.