Frölunda85: Men du..... förstå att Frölunda är storfavoriter till SM-guldet i år..... inse vilka som verkligen har press på sig från alla håll..... nu kommer pressen få dom o darra..... fördel TIK nu känner jag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men du..... förstå att Frölunda är storfavoriter till SM-guldet i år..... inse vilka som verkligen har press på sig från alla håll..... nu kommer pressen få dom o darra..... fördel TIK nu känner jag.