willysson: Nej, det har jag inte. Men man hör ju ganska bra från TVn. Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??