willysson: Nej, det har jag inte. Men man hör ju ganska bra från TVn. Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??