DenRöda: Angående Lodda så har säkert Kapanen en annan lösning. Kanske kommer en toppback in istället? Möjligen även nån riktigt bra forward? Det blir kanske ingen plats för Lodin pga det? Vore jäkligt tråkigt om han spelar för HV nästa säsong, men helt förståeligt om vi inte kan erbjuda plats.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske kommer en toppback in istället?
Möjligen även nån riktigt bra forward?
Det blir kanske ingen plats för Lodin pga det?
Vore jäkligt tråkigt om han spelar för HV nästa säsong, men helt förståeligt om vi inte kan erbjuda plats.