Sputnik: Ja fram mä swischkampanjen ’ Timrå IK 23/24 ’ Supportrarnas ’ Spetsspelare ’ Dä ä bar å dra igång direkt 💪🙏🎉 Nu ladd vi upp mä slutspelsskägge å fyll barskåpe till smärtgränsen 😇😎🎉🥳 Låt dä rinna lätt rabbuslingar 🥳🎉
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Supportrarnas ’ Spetsspelare ’
Dä ä bar å dra igång direkt 💪🙏🎉
Nu ladd vi upp mä slutspelsskägge å fyll barskåpe till smärtgränsen 😇😎🎉🥳
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 🥳🎉