Bee: Ja den jinxen klarar vi oss utan men bara inte ST kör en "målvakterna är så jävla bra" artikel eller att Wennerholm går all in på bortaseger så kan det gå.
Bifogat en bild på säsongens tidigare möten. Notera den dåliga publiksiffran i 0-5 fiaskot. Undrar om den gäller hur många som stannade och såg hela eller...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bifogat en bild på säsongens tidigare möten. Notera den dåliga publiksiffran i 0-5 fiaskot. Undrar om den gäller hur många som stannade och såg hela eller...