Red Rocker: GRATTIS TIK. Snacka om att ALDRIG ge sig!! Men man blir ju så f..ad på detta DIF-TV, varför inte varannan match?? Helt otroligt,juh. Men som sagt, 1 match till, så är det färdig-gullat me Dif. Så Finalen kanske inte ens behöver sändas i TV?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men man blir ju så f..ad på detta DIF-TV, varför inte varannan match?? Helt otroligt,juh. Men som sagt, 1 match till, så är det färdig-gullat me Dif. Så Finalen kanske inte ens behöver sändas i TV?