1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2489338

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
OlliJanne: Skulle tro att det blir flyg eftersom det finns på kartan att de ska till Luleå på lördag.
Förresten, fler än jag som blev glad i hjärtat av att höra klassikern ”Vi heter Timrå IK” innan entrén i går? Den tar jag gärna i slutspelet också! Hela hallen fick feeling och klappade med, bara en sån sak!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
tjobba: Mabötes. Mitten av -90-talet och tider när vi tvingats utstå hittepå och fantasifoster som Sundsvall/Timrå Hockey. Kommer aldrig glömma stämningen och publiktrycket i gamla Timrå isstadion med lågt tak och man kunde (nästan) gå runt hela rinken. Vi mötte Rögle i playoff den första säsongen, 1995/96 som Timrå IK igen. Vinst i hemmamötet, men förlust i båda matcherna borta och ridå.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer