1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2489340

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
Sputnik: som sagt förr så tror jag timrå passar på VL. Han är trubbel helt enkelt. Där har Torines koll och har nog fört det vidare till Kimmo. Skulle bli förvånad om han spelar i timrå nästa år men jag har noll inside på om det pratas med honom eller ej men vet att de tycker han är strulig.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
Starostenko: Ja om det är så att Kapanen passat på Lodin av andra anledningar än ekonomiska, så får vi lita på att ledningen har kött på benen som sagt!
Förhoppningsvis så kommer vi ha ett så pass starkt lag på pappret ändå. Lodin är ju heller ingen komplett spelare och kunde ju vara osynlig långa stunder också. Det är väl mest den här säsongen man saknat den spelartypen framförallt, när det offensiva spelet gått i stå många ggr.

Hållander plus nån mer spetsforward utöver så är man rätt näjd med läget ändå, med eller utan Lodin.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer