mikenomad: det bästa med Småland är att han inte bryr sig. Kollar man hur han skrev för 15 år jämfört med idag så har ju mycket förändrats. Men han är tamejfan den enda som är positiv för de mesta, och de har han nästan alltid varit. Jämfört med vissa andra här som lägger på ett positivt inlägg framför 10 negativa. Och där har även jag mycket att rannsaka. Sluta aldrig vara du Småland, du är grym!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer