1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2490005

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Är inte så säker på att Luleå vilar halva laget. Om de vinner kan de gå om Rögle och få möta Leksand istället. De kanske heller möter Leksand än Timrå/Frölunda/Oskarshamn?

Svarskommentarer


Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Bulan har sagt att många vilar och många juniorer kommer att luftas.

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Kan inte vi få möta Leksand istället? Känns som ett lag vi brukar ha "lättare" för i viktiga matcher. Om Rögle och Luleå vinner samtidigt som Leksand förlorar så blir det väl så?

Timråledarna kommer att hålla koll på hur det går för Frölunda och Oskarshamn. "Absolut, det kan påverka oss och hur vi agerar i matchen", säger Ante Karlsson.

Jag antar att han menar att har vi inte chans på topp 6 så blir det läggmatch så vi får Leksand i 8-delen. ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer