Jag tror inte heller vi skall möta Luleå, vi har 4 raka på dom i grundserien men nu är det snart slutspel och jag tror och är ganska säker på att Luleå har minst 1 växel till i slutspelet. De är alldeles för bra för att ligga där dom gör.
Rögle känns lite lättare på förhand men för att ta fram den gamla klyschan, " man skall slå alla lag " ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror inte heller vi skall möta Luleå, vi har 4 raka på dom i grundserien men nu är det snart slutspel och jag tror och är ganska säker på att Luleå har minst 1 växel till i slutspelet. De är alldeles för bra för att ligga där dom gör.
Rögle känns lite lättare på förhand men för att ta fram den gamla klyschan, " man skall slå alla lag " ;)