1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2490023

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag tycker vi kör full gas från start och försöker vinna med så många mål som möjligt mot Rögle. Ska vi säga 5-0 för att betala tillbaka för gamla förluster? Isf måste Oskars vinna med minst 3 mål för att vi inte ska gå om dom på målskillnad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Nja, vi måste vinna med 4 mål mer än vad Oskars vinner sin match med. 3 bättre i målskillnad + fler gjorda mål gör att vi måste ta ikapp 4 mål.
Så om Orvars vinner med uddamålet måste vi dunka in 0-5 på bortais

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: ska vi klättra uppåt i tabellen så är nog en BRA första period en av nycklarna ikväll, så jag hoppas verkligen alla spelare och ledare har släppt handbromsen direkt från start

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer